• 14.05.2012r. - 25.06.2012r. do godz. 12:00 - wprowadzenie podania przez internet oraz złożenie dokumentów w szkole pierwszego wyboru.
  • 29.06.2012r. - 02.07.2012r. do godz. 15:00 - dostarczanie do szkoły pierwszego wyboru potwierdzonej kopii świadectwa ukończenia gimnazjum i potwierdzonej kopii zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu gimnazjalnego (kopie oznaczone nr 1).
  • Ogłoszenie przez dyrektora listy kandydatów zakwalifikowanych do szkoły z podziałem na oddziały - 05.07.2012r. do godz. 10:00
  • Potwierdzenie przez kandydatów woli uczęszczania do danej szkoły i dostarczenie oryginałów świadectw ukończenia gimnazjum i oryginałów zaświadczeń o szczegółowych wynikach egzaminu gimnazjalnego - do 09.07.2012r. do godz. 12:00
  • Ogłoszenie przez szkoły listy uczniów przyjętych do poszczególnych oddziałów i podanie informacji o wolnych miejscach - 10.07.2012r. do godz. 10:00
  • do 30.08.2012r. nabór uzupełniający.


(C) 2014 Nabór elektroniczny.
Powered by Joomla 1.7 Templates